Alla inlägg under juni 2009

Av Sandra - 1 juni 2009 12:56

Gud vad tiden rinner iväg.. Snart är denna termin klar också. Men ändå känner jag mig stressad. Sitter nu på skolan och väntar på att Madde ska komma tillbaka så vi kan göra klar oppneringen som vi ska ha på onsdag. Sen ska jag göra kalr diskussionen. Och jag förstår verkligen ingenting utav den. Varför ska det vara så krångligt? Eller är det jag som gör det krångligare?

Har iaf Mailat till min lärare så hoppas jag får svar så kanske jag får en mer klarhet i detta. För hur ska man kunna diskutera nått när jag inte får ta upp samma fakta igen? Måste ju diskutera kring resultatet? aaaah. less.


Hoppas jag blir klar med detta innan middagen iaf för sen ikväll ska jag försöka vara duktig och någonting iaf.


Helgen som var iaf. OJOJ vilket lovley väder. 28.9 grader i skuggan!! Här hemma i svergie. Så man har badat för första gången iår också, länge sen jag tog första doppet i maj. Men de var betydligt varamre än vad jag trodde. Har vart ute i stugan freda-lörda kväll. Så legat och pressat i solen där och såklart har man bränt sig men men.. ;)

Igår så tog jag det lugnt på kvällen. Var förstå och städade bilen invändigt.. åh just ja, har ju fan tvättat bilen utvändigt ;) de ni alla. de trodde ni inte va.

Sen åkte jag ut till syrran då sötnosen fyllde 9 år igår :) sen hem ohc lagade mat och la mig i soffan och kollade på True blood.

Grymt bra serie.

Sen så fick man samtal efter 11 så rullade ner till mr. A. vid halv 12 :) Trevligt sällskap jag var kan jag tänka mig. Efter ett tag satt jag och halvsov i soffan och tillslut somnade jag, så elak som jag är ibland så gick jag och la sov.


Ne nu får madde komma tillbaka.. tråkigt att sitta här själv.. :( Och hungrig börjar jag bli också... herregud..


Ovido - Quiz & Flashcards